Wednesday, January 19, 2011

.:: 4 år har gått

Fy vart har tiden tagit vägen !
Utom att jag har haft väldens underbaraste liv, fullt med glädje, planeringar och frammarsch mot en bättre framtid.

Så leds som en kort beskrivning kan förklara: vi är alltid på väg...vi kämpar och fightar och driver vår absolut bästa medel, tänkandet mot ett ljusare möln. Sådant upplevelse som uppstår redan vid gamla stadier, vilken utmärker sig genom dem beslut vi tar för att ta oss till nästa steg.

Just nu är jag i ett stadie i mitt liv, där jag har gått upp kurvan eller bergen som man kan lätta kalla alla banor i livet, där inlärningskurvan har varit skarpt, det har varit uppförsbacken, flera farliga kanter där det har varit väldigt svårt att inte falla ner.

Efter uppförsbacken kom defenitivt njutningsstadiet, där just i stunden allt kändes härligt, uppmärksamhet, lätta rörelsen och dansandet till musikens befrielse.

Ty då var det även medvetet beslut att följa vid mölnet, men bara gudarna eller bättre sagt djävulen visste vad som väntade mig efter nerförsbacken: .... ETT SVART HAV blodig av mitt lidandet

Kan inte beskriva med ord vad som jag har gått genom, men bara helvetet kan beskriva det.
Att vara ensam är inget fel på, däreomt vara ensam, desperat, ledsen, utan hopp, med rädsla och desperation för att man har förlorat sin kamp, oh ingen vill gå genom sådant helvetet....

Så vitt jag vet, har jag tagit alla lektioner med det största möjliga öppna arm, jag har inte fallit på knän, och jag har inte gett upp.

Jag blir trött, jag vill sitta och gråta, men jag bör komma ihåg, att genom att jag ger upp, ger inte någon mer hopp till mig, utan jag förblir en förlorare

Idag vaknade jag ur en dröm, mest som en dröm om att vara och uttrycka mina känslor för någon jag har viljat...men ett svimande man satte stopp för min bekännelse.

Besviken och vaken arg, vill jag försöka göra min dag till ett positivt dag, där idag kan bli den dagen som blir min bästa, men det negativa känslor gör det inte lätt.

Så jag har skrivit allt som jag känner, i hoppet om att jag ska framförallt komma ihåg mina svåraste dagar i mitt liv.

Good luck

By The Way: I AM 28 NOW BITCH :) & ITs fucking AWESOME

0 Comments:

Post a Comment

<< Home