Saturday, November 27, 2004

.:: N?r resan till dr?mmen blir verklighet !

Shaba ;)

Under senaste veckan har jag varit s? in effektivt s? att jag k?nner mig skyldigt till alla som l?ser och h?rt mig att jag satsar 100 p? mina studier. Tiden rinner och det finns inte s? mycket utrymmet f?r barnlek.

Men jag kan inte d?lja att jag k?nner hur min f?rm?gan att h?lla koll p? mina studier p?verkas av l?ngtan till vissa "oundvikliga " k?nslor. Precis d? jag ?r oerh?rt k?nslig, blir det bara kaos.

Anyway, jag r?knar mig sj?lv alltid som en aktiv medlem i samh?llet. Den som tar sitt ansvar f?r det som h?nder runt om kring och sover inte sig bara i sitt kudde ;) jag har sj?lv kommit p? ett s?dant utryck.

Jag har ?ntligen pratat med min mamma om resan och v?gen ditt, dvs vad och hur jag har t?nkt mig och vilka som vill f?lja med. Men s? fort jag n?mde Dubai :D jag m?rkte hennes ansikt utryck och att hon blev genast oroligt och wirreeeeeeeeeeeeed ;)
but who cares, Im gonna folow my dream and be with my luv in few weeks ;)

huuuuuuuuuuuuraaa